REGULAMIN
MITYNGU RZUTOWEGO LLKS Pomorze
- Organizatorzy:
Lekkoatletyczny Ludowy Klub Sportowy „Pomorze” Stargard Szczeciński i Stargardzki Związek Weteranów Lekkiej Atletyki, ul. Sportowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński.
- Cel:
umożliwienie startów miotaczom naszego województwa z zaliczeniem wyników na poziomie klasy pierwszej.
- Termin i miejsce:
6 października 2012 r. (sobota) – początek o godz. 15.00. Mityng odbędzie się na stadionie lekkoatletycznym OSiR im. dr Jerzego Cieśli, ul. Sportowa 1
w Stargardzie Szczecińskim.
- Program:
kula, dysk, oszczep i młot dla kobiet i mężczyzn we wszystkich kategoriach wiekowych.
- Zgłoszenia:
nie później niż do końca dnia 3.10.2012 (środa) – decyduje data wpływu zgłoszenia. Po tym terminie zgłoszenia nie będą przyjmowane: - mailem, na adres: pomorze.llks@op.pl - telefonicznie wyłącznie dla weteranów, – pod numerem 502346822 (Włodzimierz Różyczka). W zgłoszeniach prosimy podawać pełne dane przewidziane regulaminem PZLA.
- Uczestnicy:w mityngu prawo startu mają zawodnicy zgłoszeni do PZLA (OZLA) posiadający aktualne badania lekarskie oraz weterani zgodnie z zasadami PZWLA.
- Finansowanie:
- opłata startowa w wysokości 8 zł za osobostart - dojazd na koszt uczestników
- Mityng odbędzie się zgodnie z przepisami IAAF, regulaminami PZLA.
Organizator
POBIERZ REGULAMIN [PDF] |